Ny dag, nya tag.

Bra dag idag faktiskt. Mår dåligt när jag tänker på gårdagens hets.. Men nu ska jag försöka på nytt, ska försöka vara spyfri denna vecka. Gick upp rätt sent, drog iväg till skolan. Kom hem vid fem, käkade en halv burk tonfisk, morötter, vitkål, grönsaker och ett ägg tillsammans med lite creme fraiche, gott, jag älskar tonfisk! Sen träffade jag tjejorna på stan för en fika, cappucino. Blev lite hungrig på vägen hem så jag gick och köpte gott mjukt bröd och åt en skiva av det med lite ost och gurka har nyss. Har även ätit några äpplen idag. Nu tror jag det blir sängen, vore skönt att få en hel natts sömn för en gång skull. Kommer ju aldrig till ro! TVn, datorn eller nåt plugg håller mig vaken.. Men jag tror också det är viktigt för att jag ska må lite bättre.

Michaela, jaa.. Som sagt, är alldeles för feg för att söka hjälp.. Jag vill väl kanske egentligen men jag ska verkligen försöka kämpa själv ett tag till. Vet att jag borde vara klok och lyssna på dej som varit i min situation och tagit dej ur. Men jag ska kämpa själv ett tag till. Får jag bara in lite rutiner på mittt liv och börjar träna och sådär så kanske de löser sig i alla fall. Jag hoppas det. Jag vill tro de. Jag vill bara gå ner några kilo på ett sunt sätt och jag vill sluta hesta och känna mig äcklig. Jag ser det som ett stort framsteg att jag bara åt en macka nu. Ska gå och borsta tänderna nu så jag inte käkar med!

Nu blire några situps o sen sängen. Ny härlig dag imorn (hoppas jag). =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0