Dagen idag...

Jahopp. Dagen har väl varit hyffsad måste jag ändå säga. Började som sagt med en lite joggingtur på ca 40 minuter. Gick hyffsat bra efter omständigheterna, har ju inte träna på jättelänge så jag kan inte ha för höga krav på mig själv. Jag sprang ju skiiiitlångt förut utan att stanna och nu orkar jag inte alls längre plus att jag får ont så det är så tråååkigt! Men va tusan.. Man måste börja nånstans. Tänkt köra en favorit i repris imorn bitti faktiskt!

Efter den lilla löparturen gjorde jag 200 situps och åt jag lite havregrynsgröt, några timmar senare en kopp kaffe på stan, sen kom snesteget, jag kunde inte står emot naturgodiset när jag gick förbi affären. Hallå, dom hade exrtapris!! Attans. Köpte faktiskt ganska mkt och det är slut nu.. Har även käkat tacos. Men för övrigt är jag nöjd med dagen. Inget hets, godiset käkade jag ju snabbt men ingen spya efteråt. Jag VILL inte spy. Jag SKA inte.

Nu ska jag ta mig i kragen och gå å lägga mig innan fem som igår ! Så man kommer upp någorlunda till en ny dag imron, yesyes, springa på morgonen! Sen blir det nog lite festande på kvällen, inte bra för kroppen men va tusan, man måste ju leva lite också. Oroar mig lite för fyllematen när jag har druckit men ska försöka lägga band på mig. Kanske köpa hem nåt nyttigt gott som jag vet finns hemma. Då är det nog lättare att stå emot kebab o annan skit!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0