Todääj

Dagen har varit hyffsad. Började fint med en lååång morgonpromenad sen hem för lite frukost i form av havregrynsgröt. Kunde dock inte motstå att köpa lite godis på väg hem från skolan.. Gick hem och tryckte de och spydde upp de lika fort.. Sen va de fika med tjejerna, men jag åt inget, ångesten från godiset låg och tryckte ibakhuvudet men släppte tydligen rätt snabbt då jag påvägen hem köpte en limpa som jag åkte hem och åt av. INte hela men mycket. Sya på nytt..

Nu har jag i allafall varit iväg och tränat i 1.5 timme så de känns bra. Nu är jag inte alls sugen å hets och jag hoppas att det kommer att hålla i sig även imorn, hade tänkt ta en promenad imorn bittit innan frukost igen. En bra vana tycker jag, bara jag kan slita mig ur sängen.

Det kommer bli fest imorn.. Jag bävar inte för alkoholen, de är inte så jättemycket jag dricker ändå men jag är livrädd för fyllematen för jag veeet hur svårt de är att stoppa. Jag mår illa när jag tänker på förra helgens hetsätande på fyllan.. Usch. Blir äcklad av mig själv! Ska dock försöka träna imorn med, kan nog känna mig rätt motiverad till det =) Jiijh.

Dusch o säng nu så kommer jag kanske upp imorn, är lite trött nu faktiskt, skööönt =)

Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0