O den nya veckan startar.. FANTASTISKT

Haha. Måste överösa mig själv med beröm, på andra sätt än i ätlig form =) Jag är bäst idag. Jag hade ett enormt hetssug men jag satte stopp. Jag hade till och med satt på mig jackan i färd ut mot godisaffären, var grymt sugen. Men jag stannade upp och sa NEJ till mig själv, vänligt men bestämt. Istället öppnade jag en burk kikärtor och vitkål, avnjöt det med lite sweet chillisås.. Inte bra de heller iofs men 1000-ggr bättre än godiset, och jag gjorde inte av med några onödiga slantar. Kred till mig idag!

Tänk om det kunde vara så, att det här var dagen på mitt alldeles nya liv. Va underbart det vore! Sjukt bra. Men jag vet att så kommer de inte vara. Man kan  inte bli frisk bara sådär över en handvändning. Men, det här är ett steg i rätt riktning! YES! O tänk om jag kan hålla mig såhär till helgen. DÅ kanske jag kan unna mig godis och verkligen njuta av det. Va härligt det vore!

Keep on keep on keep on. Ska försöka sova nu! Nightyy

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen steg i rätt riktning, heja dig!

2009-10-21 @ 17:41:25
URL: http://linnsedblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0