Nya, friska tag!

Gårdagens hets fortsatte med en chipspåse o ett paket nudlar.. Hemskt! Sedan en spya som absolut inte fick upp allt, men sen somnade jag och försov mig till föreläsningen.. jippie.. FAN. Nu får jag ta mig i kragen. Den här jävulska skiten förstör ju mitt liv. Hade ångest och vill ehelst bara ligga inne hela dagen, men bestämde mig till sist för att hänga  med brudarna på stan en sväng. Slutade med trevligt häng, mkt mat men absolut inte hetsmängd, och den ligger nu kvar i min mage. Skönt. Inga fasoner idag. Och inte imorn heller. De måste jag lova mig själv!

Dock ser jag att jag har gått upp en massa i vikt.. Inte så konstigt, har hetsat varje dag nu och jag tränar inget. Så nu måste jag komma igång med träningen och äta nyttigare mat, de här funkar inte längre! Är frukansvärt trött och hängig hela tiden.. Nu måste de ske en förändring för ja är så jävla fet! USCH jag hatar mig själv.

Ge inte upp. Ge INTE upp. Viljan finns ju, vad är de som gör det så himla svårt att sluta med dej här skiten? Vart tog mitt gamla hurtiga och nyttiga jag vägen? Som bortblåst.. Jag vill ha en pojkvän.. Nån som gillar mig för den jag är. Jag behöver uppmärksamhet och uppskattning för det är nåt jag inte kan ge mig själv..

Nightynighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0