Nejnejneeej

Helvete... Allt är tillbaka på noll igen och idag har nog varit den värsta hetsen någonsin. Började med att jag köpte lite godis. Gick hem och åt upp det och gjorde sen i ordningen en lagom stor portion tonfisk, vikål och bönor. Var mätt. Nästan lite spymätt och utan att jag inte ens stoppade fingrarna i halsen, kom spya upp ändå. Av nån jävla anledning smög hetsviljan sig på. Stark som en oe och jag kunde inte stoppa den. Gick till affären och köpe pizza, naturgodis, bullar, ballerinake och en chokladkaka. Köpte även tandkräm, morötter och mandarien så att det inte skulle se SÅÅ onyttigt ut. Sen gick jag hem och tryckte i mig allt utom morötterna.

Inte nog med det.. Jag spydde lite och gick ner till kiosken igen. Köpe en chispåse och bröd som jag åt upp snabbt. Spydde (men långt ifrån upp allt) och nu har jag nästan ätit upp alla motötter.. Hallå??

Jag äär ju sjuk i huvudet och äckligare än någonsin. Fet som fan med. Jag orkar inte mer. Nu ska jag åka och hälsa på en vän några dagar. Jag hoppas att det kan få mig på lite andra tankar. Jag vet att det är nyttigt att ha folk omkring mig för då sköter man sig liksom.. Men jag kommer känna mig så sjukt fet i jämförelse med henne och det här har gjort att jag nästan inte ens vill åka. Men jag tog tag i det ändå.. HELVETE VAD JAG ÄR TJOCK!

blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0