Måndag - ny vecka!

Jajemään. Gårdagens hets satte sina spår och jag kunde inte sova på hela natten. Somnade runt 7 i morse och sov till tolv, degade en stund innan jag bestämde mig för att ta tag i pluggerierna. Så nu sitter jag fast i dem en stund. I brist på rörelse har jag inte varit alls hungrig men gjorde i ordningen andra halva av fiskbullarna plus grönsaker som lite middag vid fyratiden. En stund senare blev jag lite sugen igen, åt lite vitkål och kikärtor och det kändes bra ända rills nu när jag känner suuuuget med stort S komma krypande.

Egentligen är jag inte sugen, inte alls. Men något nästan tvingar mig iväg till affären för att handla godis. Jag vill ju ha godis såklart! Gaah och det är så svårt att stå emot. Men gör jag det ikväll, då har jag övervunnit ett stort hinder. Jag SKA klara det. Mataffären stänger nio, men sen har kiosken här nere öppet till elva, det är det stora hindret. Ska försöka göra klart mina skolarbeten men jag intalar mig själv att det går ju bättre att plugg med en godispåse vid sindan, så man sätter lite mysfaktor i eländet.

Jag vill men ändå inte.. Aja, får se hur de blir.. Har ju trots allt varit hemskt duktig nu på eftermiddagen och fått en del del gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0