Hopplöst fall

Idag känns allt så hopplöst.. Har ätit jätttemycket idag och det känns verkligen som att jag har hetsat varje dag nu hur länge som helst! Det här måste få ett slut. Tomorrow. Kan jag nån gång lyckas? Jag är inte värd ett gram, ja känner mig så åcklig och värdelös. Tänk om jag skulle lägga alla pengar jag spenderar på jävla hetsmat i en burk (hink skulle behövas!) Va mycket fint jag skulle kunna köpa då som jag kunde haft jättemycket glädje av!

Jag tror jag måste aktivera mig. En aktivitet som får mig att få tillbaka livsgnistan. En aktivitet som kan ersätta ätandet som verkar va min favoritsysselsättning nu!

Aja, vi tar nya tag imorn. Trots att jag ätit mycket idag har jag inte stoppat fingrarna i halsen. Det får mig att få ångest, nu kommer jag bli fet. Men samtidigt vet jag att jag inte ska spy, då kommer bara bulimin fortsätta. Jag ska börja räkna spyfria dagar nu. Detta är dag 1. Fullt ös nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0