Hmm..

Mitt inne i en hestattack.. Va gör jag för fel. Så medveten om att jag inte borde, ändå gör jag det. Hittills naturgodis, lite vanligt godis och nu en massa hårda mackor med keso. Jag KAN inte sluta nu. Jag avskyr mig själv. Det värsta är att jag typ slutat spy. Jag "orkar" inte. Jag kommer ju blir smällfet. Men nevermind känns det ända tills dess att attacken lagt av. D kommer ångesten och ångern. Då kommer tanken, aldrig mer. Imorn blir en ny dag, en bättre dag. I morse kändes allt så bra. Jag startade med havregrynsgröt,en liten portion. Men när jag kom hem brakade helvetet lös. j

Jag är nog inte värd nånting. Jag slösar pengar och frossar och spyr när barn i världens svälter. Vad är jag för människa? Hur kan jag leva ett sånthär liv? Jag är ung, detta skulle va den bästa tiden i mitt liv. Vad ska jag tänka om dethär när jag sitter på lderdomshemmet och ruttar bort? Kan jag inte spara hetsätningarna tills des?? Jag tror jag håller på att bli galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0