Ett o två!

Nu ni. Nu jeeevlar ska de ske förändringar. Det har blivit hets varje dag under en tid, jag har haft mina värsta period någonsin under den här hösten. Jag antar att det är för att jag bor själv. Frestelserna blir alldeles för stora. Jag har inget liv och det är inte såhär jag vill leva. Nu tänker jag fokusera på skola och träning sen skiter jag fan i vad jag äter. Eller nej, det gör jag inte, jagh ska försöka äta nyttigt och det gör jag när jag känner mig duktig i annat fall. Idag har varit en hyffsad dag. Åt en skål fil med müsli till frulle och sen ett par morötter. Stack ut och sprang nån timme och det gick förvånandsvärt bra och jag fick inte ont, det var sååå skänt! =) En sån där gång man bara vill ge sig ut igen direkt när man klivit innanför dörren. UNDERBART! Drack ett glas vatten och åt en halv burk tonfisk, en morot, en halv tomat, lite vitkål och lök. lart att jag är sjukt sugen på hets, som alltid nowadays men fan. Nu får de BANNEMEJ VARA NOG. Dumheter är vad de är, de ruinerar mig ju att hesta som jag gör! Nu blire en lånhg varm dusch sen skolarbete innan det är dags o tänka på refrängen.

Idag får jag en liiiten guldstjärna i kanten, o de ska jag se till att få imorn med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0